jueves, 31 de octubre de 2013

MÒMIES DE XOCOLATA PER A HALLOWEEN



Hola!
Aquesta vegada no he deixat pasar tant de temps, eh?. Aquestes festes són una bomba d'idees. De fet, en quedaran moltes pendents per l'any que ve.
Què tal aquesta idea per subtituir les típiques xuxes que donam als nins aquest vespre?. A mí em va encantar, inclús es poden fondre en un tassó de llet calenteta si fa fred aquesta nit, o el que volgueu. Encara que jo ja m'imagino als més menuts amb els llavis tots bruts de llepar-les fins a deixar-les ben netes!


Material:
  • Culleres de plàstic
  • Cobertura de xocolata negra o xocolata amb llet
  • Cobertura de xocolata blanca
  • "Bibe" de cuina
  • Retolador negre de pintura comestible o pinzell per pintar els ulls amb xocolata negre, com vaig fer jo.
Procediment:
  1. Fondre la xocolata negra o amb llet i ficar-la dins el "bibe" (o fondre-la directament dins el bibe). Jo vaig utilizar els bols infantils d'ikea per fondre-la i després ho vaig ficar al bibe, així controlava millor que no es cremàs.
  2. Posar la xocolata del bibe a dins les culleres per formar la cara.
  3. Inmediatament després posar les gotes de cobertura blanca que formaràn els ulls i així ja queden enganxades.
  4. Deixar refredar.
  5. Fondre la xocolata blanca i ficar-la al bibe.
  6. Formar ratlles simul.lant les benes de les mòmies
  7. Pintar la nineta dels ulls amb retotador de tinta comestible o pintar-los amb un pinzell i xocolata blanca
  8. Deixar refredar.

Bon Halloween!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario