domingo, 27 de octubre de 2013

EMPAQUETANT

Hola;
A que fa uns anys no sabíeu ni que eren els goments?, i molt menys els teníem a casa!!.
Ara, sort si no en tenim de penjats a la gelera i són imprescindibles per a qualsevol dibuix.
Jo en vaig anat comprant de diferents mides i formes, sabia q algún dia els faria servir per alguna cosa.
 
 
 
Doncs aquí en teniu la primera utilitat. Res com tenir paper d'embal.lar i gomets a casa "per si un cas".
Havíem de fer un regal i no teníem paper de regal que no fos infantil....
Havia vist ja  feia temps aquí aquesta idea per empaquetar regal i aquesta va ser l'hora de posar-la en pràctica.
 
 
 
Només calen paper d'embal.lar, gomets, llaç, i un: "Ey Jaume, m'ajudes?". I ja tenim el paquet fet!
 
 
 
A utilitzar la imaginació. L'enllaç dóna moltes idees, ja veureu!. Jo ja estic pensant en comprar arandel.les!
Fins aviat

No hay comentarios:

Publicar un comentario