lunes, 4 de noviembre de 2013

CIRCUITS DE COTXES



Hola:
Pareix que la tardor ja ha vengut per quedar-se. I amb ella les tardes de pluja.
Estava desitjant que ho fes per penjar aquestes fotos. Són de principi d'any, però avui mateix, mirant ploure, quan li he dit a n'en Jaume que les penjaria al blog, m'ha demanat quan ho tornaríem a fer.


Només cal cinta de pintor!.
Jo el primer cop vaig utilitzar esparadrap i no ho recoman, en calen uns quants rotlles i tampoc és pla malgastar-ho (diré en la meva defensa que em quedàven uns rotlles ja fets malbé de quan fèia feina...). La segona vegada, que és la de les fotos, ja era cinta de pintor.
També ho he vist fer amb washi tape. Queda molt cuco, però començau a treure contes amb 3€ el rotlle?!


Ho vàrem acabar de completar amb el garatge de pisos i un mini-garatge amb terrat fet amb una capça de sabates. Uns quants animalons, arbres, el túnel del tren d'ikea i llest!


I el més divertit,.........., retirar la cinta. Qui els entengui, que els compri!!
Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario