jueves, 1 de enero de 2015

UNA SOPETA?



Hola;
Així vàrem servir la crema de marisc aquest Nadal. Sembla increïble, però es pot fer i, a més, surt a la primera.


Vaig seguir les indicacions de larecetadelafelicidad, inclús vaig fer la mateixa crema de marisc.
Com que em semblava increïble, vaig fer un prova uns díes abans i em va sortir totes les vegades.

Vaig comprar masa brisa (al lidl) i amb un tallapastes petit d'estrella férem les estrelletes. El forat està fet amb una canyeta de refresc normal. Les enfornàrem i quedàren així de cuques.
Després es fan cercles un poc més grans que la boca del potet. La meitat es deixen llisos i a l'altra meitat es fan foradest amb canyetes de refresc més gruixades (les meves eren d'ikea). Després es posa una sobre l'altra, una llisa abaix i la de forats adalt, i les dues juntes es posen damunt el potet de fang amb la crema calenta a dins (no plens del tot). Apretam bé les voreres de la masa al potet i els enfornam a 170ºC uns 5-10 min. (nosaltres ho enfornàrem mentre menjàvem la picada). Vèiem com s'anava inflant la masa formant el cap del bolet!
I per acabar, decoram amb un fil de corda i les estelles.

No hi ha fotos de tot el procés però a l'enllaç sí, s'explica pas per pas i quedaclaríssim.


Així no calen crostons, quan romps la massa els trocets ja en fan la funció.


Només una recomanació. Alerta quan us mengeu la crema, està molt, molt, molt calenta. Bufau molt!!!!

Feliç 2015!

No hay comentarios:

Publicar un comentario