martes, 29 de octubre de 2013

PREPARANT HALLOWEEN



Hola;
A casa ja estam preparant Halloween "a tope"!. I no crec que tenguem temps per fer-ho tot...
Sembla mentida com acabam adoptant aquestes festes americanes quan apareix a casa un menut.
Jo no penso disfressar-me gaire, però vaig trobar molt cuca aquesta idea que vaig veure per pinterest (al que estic enganxadíssima). Només faltarà pintar-me uns ulls ben foscos i llest!


Material:
  • Fil d'alambre (un primet per fermar i un altre més gruixat per la teranyina)
  • Pistola de silicona
  • Pintura blanca i negra (jo vaig utilizar témperes)
  • Neteja-pipes de color negre per les potes de l'aranya
  • Dues agulles de cap gruixat de color (les nostres eren vermelles)
  • Dues bolles de porexpan de mida diferent
  • Fil de llana blanc
  • Palets de broqueta per ajudar-nos a pintar les bolles (opcional)
  • Fil elàstic per col.locar-nos-ho al cap


L'ajudant s'ho va pasar bomba pintant les bolles... De fet es va emocionar tant, que haurem de fer més aranyetes amb les que han sobrat.


Una vegada que es vàren assecar les bolles les aferràrem amb silicona formant el cos i el cap de l'aranya (jo perque encara quedàs més enganxat vaig deixar un trocet de palet de broqueta i també les vaig unir abans de posar-lis la silicona)
Tallàrem el neteja-pipes negre en tres troços iguals i els fermàrem pel mig amb el fil d'alambre prim, deixant els caps del mateix llargs per al final poder enganxar-los a la teranyina. Aferràrem amb silicona el centre de les potes amb el cos de l'aranya i punxàrem les dues agulles vermelles per fer-li els ulls.


Per fer la teranyina, vaig aferrar els tres troços d'alambre més gruixat i quan va estar sec ho pintàrem amb témpera blanca.
A les dues puntes d'un d'aquests alambres les vaig doblegar fent un petit cercle per poder enganxar-hi bé el fil elàstic per sujectar-lo al cap. A les altres puntes lis vaig posar un poc de silicona perquè no punxàssin.
Vaig formar la teranyina amb el fil de llana blanc i per acabar, vaig enganxar-li l'aranya.

 
A l'hora d'escriure-ho m'ha parescut molt xafagós, però crec que s'enten, no?. És més fácil del que sembla, de veritat.
 

Es veu bé?.
Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario