lunes, 7 de octubre de 2013

BICIS D'OREO

Venga, anem per feina!
 
Si li quedava algun rastre de bebe a n'en Jaume, aquest estiu l'hem acabat de perdre; hem llevat les rodetes de la bici. Molt al meu pesar, ja es gran!!. Així que què millor per celebrar-ho que berenar-nos aquestes bicis d'oreo!
 
 
És una de les darreres idees que vaig veure a pinterest i al dia següent ja tenia tot el material per fer-les. A més, crec que qualsevol mamà sol tenit un poc de totes aquestes llepolíes al rebost. Només cal: galletes oreo, palets mikado i xocolata per fondre.
 
 
Vaig utilitzar paper vegetal de cuina com a estovalles per a que no s'enganxès la xocolata i ....., recordant aquells temps a l'hospital, amb les perletes de xocolata per fondre vaig omplir una xeringa, i vaig fondre la xocolata al microones (no és la primera vegada que ho faig i és molt còmode). A la pàgina on ho vaig veure, utilitzava un pinzell per posar la xocolata que enganxa les parts de la bici.
 
 
El següent pas es aferrar-li les rodes, i per últim, quan s'hagui enfortit la xocolata i amb les bicis dretes, posar-li el manillar.


Llest per menjar-les.


Anau amb cura que són un poquet fràgils

 
Segur que els nins es queden molt sorpresos.
Nosaltres en repartirem aquesta tarda a la plaça.
 

Fins aviat

No hay comentarios:

Publicar un comentario