martes, 1 de octubre de 2013

POLOS DE XOCOLATA

Hola!;
Ja ho sé..., no m'he perduda, ni he abandonat, però la veritat és que vaig un poc de.......crani?. Hi ha bastantes coses que em donen voltes pel cap i no estaré tranquila fins que les faci, però he de trobar un poc de temps, tranquilitat i descansar per posar fil a l'agulla. I ho faré, i tant que ho faré!
 
 
Jo crec que encara som a temps de fer un gelat, no?. Aquests els vàrem fer nosaltres a l'inici d'estiu i vàren ser boníssims: xoco-xoco. A més en Jaume hi va poder ficar les mans a tot el procés. Són els seus gelats!!
 

Vàrem seguir aquesta recepta de foodandcook, que és molt ràpida i senzilla i a més vàrem poder aprofitar una resta de llet evaporada que ens quedava de fer les magdalenes que ja heu vist al blog i que nosaltres feim molt sovint.


Polos de xoco
360 ml. de llet
200 ml. de nata líquida
100 ml. de llet evaporada
120 gr. de sucre
50 gr. de cacao en pols (jo vaig utilizar valor)
1/2 cdta. de sal
1 cdta de sucre avaïnillat
2,5 cdtes. de "maizena"
 
Es disol la maizena amb una micona de llet i es reserva. Posam dins uns cassola tots els ingredients i ho encalentim a foc mitjà sense deixar de remenar fins que comenci a bollir i quedi una crema homogènia.
Ho retiram del foc i ho deixam refredar a temperatura ambient.
Quan ja sigui fred, ho col.locam dins els motlles de polos i ficam al congelador. Nosaltres també li vàrem posar un poquet de crocanti d'avellanes que ens havia quedat després de fer un altra postre.


El que ens va sobrar ho vàrem posar dins uns motlles de fer glassons, que encara ho va trobar més divertit. Inclús ens pot servir per disoldrer-ne un dins un tassó de llet calenteta ara  a la tardor.


Uns díes de tranquilitat, descans, i torn!

No hay comentarios:

Publicar un comentario