martes, 25 de febrero de 2014

DISFRESSA DE PAÓ



Hola:
Aquest era l'objectiu del video de l'entrada anterior: fer una disfressa de paó o pavo real. 
Ja el vaig veure per la web fa uns anys i  fins que no l'he fet no he estat tranquila. A més, ja tenia la model perfecte.


Material: 

  • Tul (blau, cerd, marró i blau cel)
  • Feltre dels mateixos colors
  • Llaç blau de 3 cm aprox. d'ample i 1m de llarg
  • Tisores, fil, agulla
  • Cola o pistola de silicona
  • Plomes de paó o pavo real
  • Plomes normals de colors
  • Forquilles de pèl, diadema
  • Forro polar o jersei
  • Un palet de fusta per fer la vareta.



Jo, seguint el tutorial per fer tutús del vídeo, vaig retallar tires de tul de 5cm d'ample per la nina de la foto (20 mesos) i de 7cm d'ample (per una nina de 4 anys). El llarg va dependre de la col.locació de les tires. Les més llargues, les blau cel a la cua, i vaig anar disminuïnt la llargària a mesura que passava a fer els costats intercal.lant marró, verd i blau, per acabar amb les més curtes al davant de color blau.





Per fer les plomes de feltre vaig retallar-lo d'aquesta forma, i es pot aferrar o cosir. Una vegada formada la ploma ho vaig cosir a una altra tira de feltre cel i després l'extrem de la tira a la cintura de la falda. Aquí teniu l'enllaç del tutorial de pequeocio.com que vaig seguir, per si no us queda gaire clar.





Vaig fer un fermall d'agulla per posar al jersei amb una plometa de feltre i flomes de verirtat de colors verd i blau. També una altra per posar a una diadema i l'altra a una forquilla de pel. I a una altra forquilla hi vaig aferrar una ploma de paó real (que és el que duu la nina a la foto). Així la mare va poder triar!!




La ploma de feltre de forquilla del pèl.



I per acabar de "rematar" la disfressa, una vareta màgica amb picarols, plomes, tul i feltre.


I com que era un regal.....


Una capça i un floquet!!


Com he disfrutat de regalar-ho!!. Una besada per la mami: MUAC!!
Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario