jueves, 18 de abril de 2013

...... "PROBANDO, PROBANDO"......

Hola, sóc na Xisca.
Feia molt de temps que em rondava pel cap fer una cosa d'aquestes. Me fascinen les manualitats i les postres, de sempre, i des de fa quasi cinc anys passeja per la casa una personeta que fa que encara tengui més opció i ganes de fer-les.

Fa uns quants anys vaig començar a mirar blogs d'aquesta temàtica. Uaaauuu..., era impressionant el que hi podia veure, tant, que no em donava temps a provar de fer-ho tot. Ja no sé quantes carpetes hi ha per l'ordinador de fotos, idees, festes...

La meva professió no té res a veure amb ordinadors, soc infermera, encara que per motius de salut ara no exerceixo, així que no puc prometre perfecció absoluta, i deman paciència. Tenc al costat un dossier d'un curs que posa "Crea tu blog", i un marit que es dissenyador gràfic i que sé que el tendré sempre al costat per ajudar-me.

La conjunció d'uns quants factors ha fet que aquest sigui el moment d'iniciar aquesta aventura. No puc prometre res, només il.lusió i ganes d'anar fent coses xules.


El nom del blog no podia ser un altre!. No vos puc contar quantes vegades en Jaume (així se nom la personeta de 4 anys) m'ha demanat mentre jo navegava per internet, MAMA, HO FEIM?.

Ens veim aviat

No hay comentarios:

Publicar un comentario