jueves, 27 de junio de 2013

VINE AL CASTELL!. INVITACIÓ CUMPLE


No havíem desaparegut, només estàvem descansant i desconectant del món després del trui que va implicar repartir un parell de targetetes com aquesta.
Dia 13 de juny va ser l'aniversari d'en Jaume, 5 anys, i hi havia d'haver festa!. Amb el que m'agraden a mí tots el preparatius...Un mes abans ja havia començat a fer cosetes a poc a poc.

Trescant per internet vaig veure targetes "3D" a llocs com aquest i aquest. Així que vaig decidir fer-ne una, però començant pel nivell d'iniciació, eh?

 
Vaig començar fent la guirnalda de banderoles, tallant paperets en forma de rombe i aferrant-los a la cordeta doblegant pel mig i creant els trianglets. 
Per fer les targetes "3D" cal utilitzar dues targetes. La marró féia de cara externa, i la blanca és la que vaig utilitzar per aferrar el castell i les banderoles.
Fent dos foradets amb un punxó (un a cada extrem de la cartolina blanca), vaig ficar ambdúes puntes de la cordeta de banderoles i les vaig aferrar amb cinta adhesiva a la part posterior de la mateixa.
A la part central del pleg de la mateixa tarjeta vaig fer dos talls i ho vaig doblegar cap a dins, al contrari que la resta de tarjeta. És a aquesta pentanyeta on s'aferra el castell, o el dibuix que volgueu.
Per acabar, s'aferren les dues targetes, sense posar cola a la zona de la pestanyeta, i llest.
 
 
Crec que és més complicat escriure-ho que fer-ho. El que duu més feina es fer les banderoles!.
Ens veim al castell

No hay comentarios:

Publicar un comentario