jueves, 9 de enero de 2014

UN DIMONIÓ


Hola!,
S'apropa Sant Antoni i a mi el primer any d'en Jaume em va agafar un poc despistada. Tant, que el mateix matí vaig haver de córrer a la papereria per improvisar-li aquesta disfressa. Si a alguna mamà despistada com jo o amb moltes feines li pot servir aquesta idea, tota vostra.

Material:

  • Cartolina taronja i vermella
  • Paper cel.lofan taronja i vermell
  • Cola 
  • Cinta adhesiva
  • Un tricicle
Vaig retallar llengües de foc de diferents tamanys i les vaig aferrar alternant el color. Ho vaig aferrar al frontal del tricicle i també al remolc que tenia darrera (amb flames més petites). Dins el remolc hi vaig col.locar el paper de cel.lofan arruat  semblant una foguera i llest (llàstima que no hi hagi fotos, ja us podeu imaginar la urgència de la disfressa, no?).
Ara que hi caig, crec que tenia tanta pressa que no vaig utilitzar ni cola, les llengües de foc estan grapades a la base de la flama, je, je.



Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario