miércoles, 10 de julio de 2013

CUMPLE CAVALLERS I PRINCESES


Hola;
Aquí està el que havia promès, la festa. Sé que m'he torbat un poc, però el programa blogger i jo encara no som molt amics. Hi havia moltes fotos i li devien semblar massa ;D
 
 
Vàrem passar el matí col.locant escuts, faldilles de tul i corones penjadets com a roba estesa, i una caixa amb espases per a tots (Una recomanació, si teniu gespa al jardí, no utilitzeu espases de globus perquè esploten de seguida).
 

 
Teníem el nostre propi Drac que ens guardava els escuts.
 
 


Aquest any no ens vàrem voler complicar gaire amb el menjar, però per què no presentar-ho més polit i original?: sàndwich en rotllets. I darrera, el Castell de Bellver que ja us vaig mostrar fa uns dies, ple de cupcakes de cavallers.
 

 
I va arribar la festa!. Cada un va anar agafant els seus escuts, faldes, corones,... i a jugar. El castell va anar perfecte, tenia drac i tot.
 
 
 
 






 
 
 
 
 
 
 
LES TARTES
 

 
A una festa medieval no podia faltar el Castell. Aquesta la vaig fer amb un motlle de Nordic Ware que vaig comprar per internet i la vaig fer seguint la recepta de "bizcocho hormigas de chocolate" Està feta amb fideus de xocolata valor i quan talles la coca queda molt lluïda per l'efecte dels fideus, pareix que el bescuit està ple de formiguetes.

Les princeses tenien una tarta amb forma de cor d'avellanes i cobertura de xocolata. La masa no duu farina sinó galletes maria. El conjunt es semblant al sabor de la "nocilla" i va volar!. La recepta és per fer al forn, però jo en fèia una semblant al microones i ho vaig provar, fantàstic!; oblidau el forn i ficau 10 minuts al microones a potencia máxima, i llest. A més, el motlle que vaig utilizar en forma de cor de ikea era ideal per fer-ho.
 


N
o férem pinyata, sino que vàrem repartir una bosseta de xuxes decorada a cada nin.

 
 

 
I acabàrem amb una festa d'aigua.
Una recomanació: encara que es pensi que hi ha molts de globus, mai són suficients!!!!. Nosaltres acabàrem  amollant aspersors i manguera.
 
 
 
Un dia inoblidable!!
Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario