miércoles, 5 de junio de 2013

TARTA PEIX DE LACASITOS


 
 
 
Hola!,
Aquí teniu el que es va prometre, ...2ª part. D'aquí a poc tendré nòmina amb els de "lacasitos", però és que queden tan lluïts!!!.
Aquesta va ser la primera tarta d'aniversari del menut amb els amiguets, encara que quan li vaig mostrar les fotos no  ho recordava. No sabeu la pena que vaig sentir, el meu "menut" torna gran. Mamà, la farem?, va dir.
Segur que la tornaré a fer, encara que sigui només per disfrutar de veure'l col.locant totes les fileres de colorins.
És tan fácil com pareix:
  1. Fer la coca/tarta que més ens agradi.
  2. Fondre cobertura de xocolata i posar-la per damunt.
  3. Separar una porció de coca que posant-la darrera ens servirà de cua.
  4. Col.locar els lacasitos.
  5. Per fer l'ull, vaig fondre un poquet de cobertura de xocolata blanc i li vaig posar un lacasito marró com a nineta.
 


I això és tot el que férem!. Jo m'ho vaig pasar molt bé preparant-ho amb ell i veient la seva cara en arribar a l'escoleta fa dos anys. Per sort, per l'oblid, sempre quedaran les fotos.
Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario