martes, 3 de febrero de 2015

MÉS DE MIL "M'AGRADA" A FACEBOOK!!!


Encara record com els primers dies de creació del blog com el meu home i jo anàvem contant els "m'agraden" que anaven sortint a facebook:
- Has vist avui?... 34!
- Sí, dos més!...
- Ei, 300!....
- Què dius!, ja?...
- 938!!!...
...
I ara ja passam els 1000, 1538 per ser exactes.

Només donar les gràcies. Estem passant una temporada un poc mandrosa i no hi ha tantes entrades, però estic molt contenta que hi hagui tantes persones que disfruten fent una volteta per aquí de tant en tant.

Crec que la millor manera de cel.lebrar-ho és fent les coses que M'AGRADEN així que, per vosaltres les galetes de corets.


Ingredients:
  • Galetes 
  • Xocolata
  • Corets de "nubes"
Segur que serveix qualsevol marca de galeta i xocolata, però aquestes encaixàven perfectes (per si no us voleu menjar el cap pensant altres opcions)



Es col.loquen com a la foto i es fiquen dins el forn calent (170ºC) a la part d'adalt un minut o dos, només per a què es torri un poc la llepolia. Estau mirant-les sempre perque és molt fàcil que es cremin, es fan molt ràpid.
Aquesta xocolata és 72% cacao però si en trobau d'aquest tamany amb llet o menys proporció de cacao, crec que als nins els agradarà encara més. 


Llest. Només agrair un altre cop aquests 1538 "m'agrada".

Fins aviat.




No hay comentarios:

Publicar un comentario