sábado, 5 de julio de 2014

BISUTERIA AMB LLAPIS - PART II



Vaig prometre que hi hauria segona part, no?. Doncs aquí la teniu.


L'any passat em vaig quedar amb ganes de fer més anells, i la meva germana ja es va encarregar de donar-me idees per fer-li les arrecades llargues. Així que aquest any vaig posar fil a l'agulla i en va sortir tot això.


Dues úniques dificultats:

  1. Netejar de color la fusta del llàpis (com ja us vaig comentar al post anterior)
  2. Fer el foradet per posar-lis el fil d'alamnbre, alpaca o plata. Ha de ser amb una broca molt fina (d'un milímetre) i sense atravessar del tot la peça. Només uns milímetres per ficar-li després el fil d'alambre o plata untat amb un poc de cola instantània. Quan atravessàvem del tot la peça es trencava per la meitat


Més collars, arrecades, anells,...


Aquestes són idea de la meva germana,..


I més anells!!


Eh!, si algú li fa mandra posar-s'hi i em coneix, encara en tenc uns quants per ca-nostra!!
Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario