sábado, 22 de marzo de 2014

TARGETA MONSTRE



Hola!
Avui hem estat d'aniversari. Un dels millors amics d'en Jaume ja fèia sis anys, i per això em vaig entretenir ahir a la tarda preparant la felicitació. M'agrada això de personalitzar, encara que només siguin aquests petits detalls.


Per la targeta de monstre, retallau la part superior més curta que la inferior, per a que així quan poseu les dents a la part d'adalt i vegem la targeta plegada, quedin damunt de la mateixa targeta.
Pel monstruet del sobre vaig retallar dos cercles, un per a la base, i l'altre el vaig doblegar per la meitat i en vaig aferrar només una part, d'aquesta manera queda la forma de boca oberta. Vaig aferrar-li dues dentetes, els ulls, forats del nas i orelles.


Va quedar original...
Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario